fredag 15 juni 2012

Water marbling försök 2 - Heja Sverige (Eller England, men jag hade blågula färger framme...)

Jamen inte kan man ge upp?? Påt igen bara, och nu blev det en blågul marbling för att heja lite extra på våra svenskar ikväll.

Färgerna är Color Clubs Wicked Sweet (blå) och Daisy Does it (gul).

Jag lyckas inte alls få så fina detaljer i marblingen som jag sett andra göra, det blir bredare streaks hur jag än gör. Fortfarande tendens till att det vill torka ihop innan jag är klar, om än de här färgerna fungerar mycket bättre!

Vissa naglar är jag jättenöjd med, vissa är jag jättemissnöjd med. De borde göras om, men matchen började, och jag tänker göra ett helt nytt försök imorrn istället, så därför känns det lite overkill att fixa om en nagel bara för att! Det syns att jag har experimenterat och haft mer blått ibland och mer gult ibland, men i princip är det samma mix bara att jag har säkert dragit olika och doppat olika!!

Grov cleanup är gjord på bilderna men inte det sista, så därför kan det vara lite spill här och där!

Enjoy! Det gjorde jag ;-)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar