fredag 15 juni 2012

ColorClub Raspberry Rush, en riktig höjdare!!!

Från the Wicked Sweet Collection kommer Color Clubs Raspberry Rush. Wicked Sweet innehåller ett antal lack med doft, och en svag hint av hallon kan jag känna även om det mest luktar nåt härligt gammalt suddigum från den perioden då man samlade på doftsudd. 

Raspberry rush är en neonrosa krämig färg, något skir men för mig som inte har nån utväxt räckte det med 2 lager. Jag tänker mig 3 om man vill minska VNL. Formulan tyckte jag var helt perfekt! Väldigt lättmålad och den flöt ut och tog bort alla hintar till penseldrag! En av mina naglar fick ett par luftbubblor, men de är så små så de stör inte så jag tänker inte göra om.

Baslack idag var Sally Hansen Nail Protex, Topplack Seche Vite - nu med förtunning och då fungerade den så perfekt som den bara ska göra!!!

Några av mina naglar är fortfarande patchade vilken jag inte ser ett dugg av efter dagens manikyr!! (Det syntes rätt tydligt efter gårdagens) Ett riktigt bra betyg!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar