tisdag 19 juni 2012

IsaDora Blue Lagoon + LA Girl Glitter Addict Aqueous

De här bilderna blev visst liggandes på kameran på grund av tidsbrist för bloggande. Jag började med 2 lager  IsaDora Blue Lagoon, en superfin klart ljusblå kräm, och hade tänkt piffa den med en IsaDora grafitti i blått glitter. Grafittilackningen gick helt åt fanders!! Det blev bara en enda sörja och allt smälte ihop ungefär som smält metall... Nej, jag vet inte vad jag gjorde fel,men jag får helt enkelt testa det en annan gång.

Tack och lov hade jag ju bara provat på en nagel, så jag målade om den, och toppade sedan med ytterligare ett lager av Blue Lagoon. Den manikyren fick sitta på ett tag, men sedan blev det läge för fest, och då toppade jag med ett lager glitter- Aquaeous från LA Girl Glitter Addict, ett fint aquafärgat glitter i klar bas. Kombinationen blev jättefin! Jag älskar att ha glitterlack som matchar i färg med mina vanliga lack! Jag börjar dock inse att jag saknar en del basfärger till mina glitterlack haha! ;-)

Här kommer bilder.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar