fredag 15 juni 2012

LA Girl Glitter Addict - Euphoria, på ELF Purple Dream

Bara namnet är ju underbart (och nej inte BARA pga Schlagervinsten i år, även om jag är lite Schlageroholic) och när man tittar på flaskan så får man sååå fina vibbar! Idag hade jag äntligen ett matchande lila baslack på mig från manikyren igår kväll.

Resultatet? Lacket gör sig nog bäst i flaskan... Det är jättefint! Men så här i efterhand hade jag inte matchat det med ett lila baslack, för det är alldeles för mycket silver i glittret, så det sticker ut för mycket! Alla de fina  hologlittren som syns tydligt i flaskan kommer inte alls fram på nageln. De följer knappt med penseln upp faktiskt... Troligtvis blir det bättre ju fler gånger man använder lacket, för det känns som att de samlas i kanterna och på botten oavsetthur mycket man skakar och rör!

Kontentan: Lacket är nog jättefint, men jag gjorde helt fel val idag!!! Av med det och på med nåt annat skoj!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar