lördag 2 juni 2012

LA Girl Glitter Addict Inspire på ELF Sunset

Idag piffade jag upp mitt ELF Sunset för att jag hade lite långtråkigt men inte riktigt orken att göra en helt ny manikyr. Jag valde ett matchande LA Girl Glitter Addict som heter Inspire, ett gammelrosa glitter i olika storlekar i genomskinlig bas.

LA Girl Glitter Addict är en helt underbar glitterkollektion!!! Jag har alla jag har lyckas få tag på, men är inte säker på om jag saknar något. Här finns nåt som passar alla, och billigt är det också på nätet!

Som vanligt är det svårt att fota såna här lack tycker jag, men jag har fotat i bra ljus för att få fram färgerna och effekten, och sedan ett foto i skugga för att visa detaljerna i glitterlacket tydligare. Jag har ett lager lack, och det räcker gott och väl om man har ett färgat lack under. Det jag gillar med de här lacken är att med ett par lager så är de superfina även på ren nagel! Seche vite, eller nån annan typ av topplack, är ett måste för det blir rätt ojämnt när det är så mycket glitter i lacket!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar