tisdag 12 juni 2012

IsaDora Surfers Paradise pimpat med China Glaze Blue Hawaii

Om det finns nåt jag verkligen älskar med lack (förutom möjligtvis det PERFEKTA lacket som har perfekt färg för mitt humör just den dagen, perfekt formula och dessutom råkar ge med sig en perfekt lackning så....) så är det effektlack som perfekt matchar något av mina baslack. Förr när jag hade kanske 20 lack i min samling så fick man lixom ta det man hade, och det känns lite som att hitta den perfekta kavajdressen och sen inte ha rätt skjorta till... Eller för eventuella killar - att ha den perfekta skjortan men inte rätt slips...

Det som är perfekt är också att jag som skriver på datorn hela dagarna ofta får tipwear, och med ett bra effektlack så kan man lappa topparna först med det vanliga lacket och sedan köra på effektlacket och så döljer det nästan allt mekk...

Idag är det IsaDora surfers paradise som fick bli matchat med det heeeelt underbara China Glaze Blue Hawaii. Det jämförs på vissa bloggar med ett OPI som tydligen ska vara väldigt likt i flaskan, men det här blir rejält blått/turkost på naglarna, medan OPIn blir i stort sett genomskinlig. Helt suveränt lack, och man får jättefin effekt på bara ett lager!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar