torsdag 7 juni 2012

Mina nya glasögon

Det har nog undgått få att jag älskar grönt! Jag tycker personligen också att jag passar väldigt bra i grönt eftersom det passar både hudton, ögonfärg och det röda håret som jag envisas med att fejka fram. (Ok, jag är rödhårig naturligt också, men inte sådär mörkt!)

Specsavers ligger bakom skapelsen, och de kostade hela 795 kr. Faktum är att man får 2 par för det priset tack vare deras kampanjer, men jag valde att ta ett par solglasögon som par nr 2 och då betalar man några hundralappar extra för att få solglaset. Solglasögonen är gröna även dom om än en mörkare grön, och dom har dessutom mörkgröna glas! 

2 par glasögon för 1045 kr blev resultatet av besöket på Specsavers! Riktigt nöjd!



2 kommentarer:

  1. Håller med du passar kanon i grönt!
    Riktigt fin i de flesta färger måste jag säga :)

    SvaraRadera