torsdag 14 juni 2012

En ELF-väska kommer lastad...

Jag beställde i princip ALLA ELFs nagellack (ja dom jag inte redan hade) på deras rea, och passade också på att köpa 2 stycken Train Cases vad nu det heter på svenska... "Öppna och släng i allt du kan-väskor"???

Här visas härligheten! Ett par läppglans och ett läppstift i flytande form kom också med. Deras flytande läppstift är verkligen helt otroliga!!! Lushious Liquid Lipstick. Rekommenderas, jag har nog varenda färg som finns där med haha. Använder dom hela tiden!

För er som ännu inte har hittat ELF så finns de på eyeslipsface.se, dom är kanonbra, snabba, jättebilliga och rekommenderas verkligen! Enda nackdelen är att man måste vara hemma och signera för paketen när dom kommer, men det är en sån där sak som man kan lära sig att leva med! ;-)






2 kommentarer:

  1. Hur är ELF-lacken? :) Har varit sugen att testa jättelänge, men inte kommit mej för..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättebra, alla jag har provat (tror det är 3 stk) vilket var anledningen till att jag satte mig och beställde resten också! :-) Till det priset så är det fantastiskt!

      Radera