torsdag 14 juni 2012

NYX Aqua Glitter på China Glaze Custom Kicks

Idag konstaterar vi återigen ett par saker.
1. Jag behöver en ny kamera, eller så måste jag börja photoshoppa varenda bild jag lägger ut (orka typ...)
2. Det är lättast att fota när det är ljust ute, men lättast att göra en manikyr när det är sent på kvällen. Hur får jag ihop det när jobb + småbarnsmammalivet gör att manikyren är som finast i 2 timmar efter att den är gjord?
3. Jag har ingen som helst aning om hur jag ska få plats med mina nya KleanColor-lack när dom kommer.... (Vi har gått ihop en hög tjejer och beställt ett storpaket på ebay)

Förutom detta så kommer dagens manikyr här. Hemma med hängiga barn och då får man ta det man hinner med. Piffade upp gårdagens Custom Kicks med en helt underbar NYX Aqua Glitter. Ett lager glitter här, genomskinlig lätt aqua bas med glitter som skiftar i aqua blått och grönt. Och toppat med ett nytt lager seche vite.

Tycker ni att min ena nagel ser miffo ut så är det min kära 2åring som har gett sig in i manikyren... Sånt fr man tyvärr lära sig att leva med med så små barn!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar