fredag 15 juni 2012

ELF Purple Dream

Mer lila än så här får man leta efter! Och tyvärr syns det ju inte på bilderna, utan de flesta ser betydligt tamare eller betydligt blåare ut. Det ni ser i flaskan är precis det ni får!! Helt otroligt klar och stark, glänsande, skimrande lila färg. Lätt att lacka, skir i första lagret men täckte jättebra redan på andra!

Som jag skrev i förra inlägget så behöver min seche vite tunnas, och det syns på ränder och kantskador i den här manikyren också (precis som i förra).... Inte jättekul, men det är ju inte hela världen när man bara ska vara hemma och troligtvis byter imorrn ändå! ;-)

Baslack China Glaze Strong Adhesion, 2 lager ELF Purple Dream, 1 lager Seche vite.

Bild nr 2 tycker jag känns mest korrekt, men är ändå inte tillräckligt klart lila!! Jag ber om ursäkt för alla fina bakgrunder av mitt stökiga rum, men jag fick försöka fota i alla möjliga ljusvinklar och håll för att få till vettig färgåtergivning!! :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar