söndag 13 maj 2012

Wet n wild på Ica maxi!!!

Idag var vi en sväng i grannstan på Barndag och efter det en vända på Ica Maxi. Jag ÄLSKAR Ica Maxi, är en sån där person som kan gå där i flera timmar och strosa och bara titta på grejer. (Och handla....)

Idag hade jag med in min äääälskade eyeliner frn Maybelline som till min förskräckelse tog slut för ett par dagar sedan... (tacka gud för den där svarta kajalpennan som KICKS skickade med som present!!!) Fanns ingen ens liknande, så det blir att beställa på nätet.

Väl i sminkhyllan så tog jag mig en rejäl titt på de andra märkena så att inte de hade något liknande det jag sökte, och där fanns den - hyllan med Wet n Wild!!! Jag har ju en hel inköpslista sparad på nätet med Wet n Wild-grejer, för det är ju så dyrt i sverige minsann! Inte då! Där stod dom, lacken för 39 eller 49 kronor, ögnskuggorna för 59, läppglans och liknande i samma prisklass!!! JIPPI!!!

Det här fick jag med mig hem: Orange krämlack 405 Sunny side up, Orange glitterlack 9.0.2.1.Orange (småsmå glitter, typ som skimmerlack men med glitterpuder i, vad kallar man det??), Grön skimmerlack Saved by the blue, Rosa Tropicalia, Ögonskugga 3pack I dream of Greenie, och till sist ett Lip Shimmer läppbalsam med färg 104 Berry.

NU ska jag få orangea naglar!! JIPPI!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar