måndag 28 maj 2012

GRÖNT, hur svårt ska det vara???? *snyggvarning*

Frågan är om jag har hittat tidernas mest svårfotade lack här! Bilderna som följer är kamera nummer 3 eller 4 i ordningen som försökte att fota lacket. Det här blev mest likt. Min mobilkamera, som jag normalt använder eftersom den lixom alltid finns till hans och dessutom tar skapliga bilder om än ej kanonbra, tyckte att det här lacket var knallblått. Teal är tydligen ingen färg som kameror är speciellt bra på. Kanske är det så att den inte finns så mycket i verklighete och därför passerar förbi ganska många kamerakoller obemärkt??!! Här kommer det iaf. Lacket är rejält grönt med en hint av blått, tittar man på flaskan så får man det som man ser där helt enkelt! Lacket heter IsaDora Paradise Green och är heeelt och hållet underbar! Superbra formula, supersnygg färg! Och jag ÄLSKAR IsaDoras vida borstar om jag nu inte har sagt det tillräckligt många gånger ännu! ;-) 2 lager har jag på bilderna och överlack som vanligt Seche Vite!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar