måndag 28 maj 2012

Revlon Scented Passion Fruit - En favorit!

Ett av mina absoluta favoritlack är REVLONs doftlack! Luktar dom? Javisst det gör dom lite grann, men det är knappast därför jag gillar dom! Formulan är to die for! Det är dock bra att ha bra ljus för vissa är nöjda med 2 lager, medan för solljus kan vissa vilja ha 4 lager för att se opaka ut! För vardagsanvändning duger dock 2 lager skulle jag säga, om man inte är för snål! Idag är det Revlon Scented Passion Fruit som utgör manikyren. Helt otroligt supersnygg rödvins-lila färg med en liten rosa hint. Jättefin!!! Jag har 2 lager, vilket ju ser helt o ut på bilderna och i rumsljus, men i solen ser man att det inte är opakt, så jag skulle säga 3 lager minst för framtida bruk! Som bas har jag gelelack som jag har målat på för att stärka naglarna (transparent) och topplack är som vanligt Seche Vite! Betyg? KÖP!!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar