söndag 20 maj 2012

KleanColor Chunky Holo, I love you!

Idag har jag målat för 2a gången med ett av mina nya favvolack! Tyvärr är det jättesvårt att fota, så sist blev det inga foton alls för det gick inte att göra lacket rättvisa. Idag hade jag åtminstone lite solljus som kan visa lackets rätta färg. Det ser verkligen ut som en sjöjungfrustjärt, ljust aqua/turkost med massa massa glitter och regnbågseffekter! På de här bilderna har jag bara ett lagningslack under, dvs ingen basfärg. Det bör man såklart ha för att undvika VNL, men jag ville visa hur just DETTA lack ser ut! En bild för att visa hur fin färgen är, och den andra bilden är tagen under lampa för att göra ett försök att visa de härliga skiftningarna som främst går i guld/rött. Jag längtar tills resten av KleanColors Chunky Holo-serie kommer hem i brevlådan. Kunde såklart inte motstå att beställa dom!

2 lager Sally Hansen Protex, 2 lager KleanColor Chunky Holo Teal, 1 lager IsaDora bas/topplack.




2 kommentarer: