torsdag 17 maj 2012

Kaoskväll med naglar i fokus!!

Plötsligt gick en tipp av. När jag sitter och fixar den så går en till av, och sen en till!! Vad händer? Vad har jag egentligen fått tag på för kassa tippar den här gången?? Dom har ju bara suttit i en knapp vecka!!! (Ändå ett välkänt märke) Vid närmre koll verkade fler vara på väg, så det var ju bara att sätta sig och ta bort. Och på det följer såklart en omfattande kur för naglar och nagelband. Ett par timmar senare är jag iaf klar med vården och redo för lacket. Det får dock bli bara ett vårdande lack (Revlon Post Trauma) ikväll så att naglarna får vila lite!

Ja kvällens blogginlägg blev betydligt tråkigare än det jag hade tänkt lägga upp, men håll till godo, för idag har jag målat tånaglarna och det ska jag försöka blogga om innan jag somnar! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar