måndag 28 maj 2012

Chunky Holo, I loooooove you!!!!

Linda som numera är en god vän till mig (om än över internätet) säger alltid att det är alltid de snyggaste lacken som är jävliga att fota! Det kan inte bli mer rätt. Jag tror det ärhelt normalt att det är så. De vanliga tråkiga enkla endimensionella färgerna är SNYGGA, våra ögon kan uppfatta dom totalt, vår KAMERA är gjord för att uppfatta dom! Men det är lite som att köpa en helt ny bil och snåla in på de där 5000 kr extra som det kostar att få metallicklack lixom... Våra ögon kan så mycket mer, och vår själ kan gräva ner sig i nåt riktigt fint att titta på. 

Jag har sagt det förr och nu tänker jag säga det igen - Kleancolor Chunky Holo serien är just det - något för själen att gräva ner sig i! Serien består, vad jag vet, av 9 lack. Och vartenda ett är så himla vackert så att det berör mig på djupet! Jag kan lacka med mitt 10 kronors realack från Hm som är allt annat än upphetsande, och så drar jag på ett lager Chunky holo i passande färg och plötsligt är jag gudinnan av Älvan (ja det är där jag bor, en liten håla som typ började som sommarstugeområde mitt ute i ingenstans på östgötaslätten)!!! man känner sig vacker, och man kan nästan drunkna i lackets olika dimensioner. 

Det går tyvärr inte att fota, så enkelt är det. Som bas har jag kvar mitt revlon (om än lite lappat för mitt gelelack släppte när jag planterade träd igår) och nu har jag lagt på ETT lager Kleancolor chunky holo Candy! Det är riktigt hubbabubba-rosa i flaskan, och supersnyggt på vilken röd/rosa/lila bas som helst. Säkert på vilken annan bas som helst också! ;-)

Är ni sugna på att köpa något lack som verkligen är fantastiskt, så kolla på ebay.se efter ett set med alla chunky holo. 9 stycken, och med frakt kostar det ca 200 kronor!!! Helt sjukt billigt, så tveka inte för allt i världen!!!!! 

jag bara KAN INTE fota lacken, dom är superfina när jag ser på dom, men kameran är du i huvet och ser inte deras skönhet. Här kommer därför länken till stället där jag beställde! http://viewitem.eim.ebay.se/KLEANCOLOR-Nail-Polish-Lacquer-CHUNKY-HOLO-SERIES-SET-OF-9--/320878464165/item






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar