måndag 7 maj 2012

Pakeeeeet!!!

Idag när jag kom hem från jobbet väntade ett paket från KICKS! Jag hade en värdecheck därifrån, kombinerat med lite extrarabatter som ny klubbmedlem och dessutom rabatt på lacken till att börja med så blev det ett bra köp! :-)

Sorterat så som färgerna är på mina foton här nere så gillar jag färgerna, men när jag öppnade lådan först och såg alla lack i en enda röra så undrade vad i hela friden det var jag hade beställt! Finns det någon form av tanke bakom IsaDoras olika färgkollektioner?

Anledningen till att lacken är grupperade är såklart att jag gillar att kombinera lack och därför vill ha flera olika lacktyper av samma färg, eller flera lack i liknande färger. På sista bilden ploppar ett ensamt ljusbltt lack upp, tack vare att jag redan har ett par att kombinera det ihop med. Där poppar också en rouge upp, det enda i övrig sminkväg som beställdes på Kicks. ÄNTLIGEN kan jag göra mig av med min 12 år gamla Rouge!!!!

Jag är väldigt sugen på en rosa/orange manikyr, men jag måste säga att mitt gröna lack från i helgen sitter så himla bra att det känns synd att ta bort det! :-) Tack Linda för alla bra tips gällande hållbara manikyrer!

Som tack för in bestllning fick jag små presenter. Bland annat en ny presentcheck och en Lamcôme Le Crayon Khôl Noir. JIPPI, I love it och hade tänkt köpa en! :-)



629 Icy Purple, 731 Silver Sky, 730 Icy Lilacs, 616 Pink Cadillac, 615 Bardot Pink



705 Combat Khaki, 712 Ocean Drive, 619 Vintage Mint, 729 Marzipan



813 Pink Fame, 814 Mad Blue, 805 Spraycan Blue, 801 Black Tag



713 South Beach, 735 Hot Hibiscus, 715 Pink Lemonade, 737 Aloha



Rouge L'Oreal 120 Sandalwood Pink, 604 Nail Whitener, 738 Blue Lagoon

_____________________

Ok, så här i efterhand så inser jag att jag måste fota i bättre ljus och eventuellt med bättre kamera nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar