onsdag 23 maj 2012

Kleancolor Chunky Holo Clover

Så fin! Sådär ljust grön som jag bara älskar. Tycker dock att holoeffekten är betydligt mindre i det här lacket än i Teal:en. Härliga röda skiftningar finns det trots allt där!

Bilden är inte direkt fin. Jag har igen målat lacket utan bas eftersom jag vill bedöma lacket i sig självt. Har däremot ett par lager nylonfiberlack under, vilket påverkade målningen och det blev inte alls så jämnt och fint som det borde vara! Håll till godo! 2 lager lack har jag på bilden.

Tillägg 24/5:
Tittar nu på bilden på jobbet och FY så illa det ser ut! Sådär illa var det verkligen inte när man tittade på det. Men visst nylonfiberlack är en riktigt kass bas!! Men det ser ju ut som att jag har målat bara halva naglarna och har värsta tipwear, och det har jag alltså inte, utan det är bara lacket som har valt att inte reflekteras där.... Usch och fy!!! Behöver blogga vid en större skärm hemma så att jag kan kontrollera bilderna bättre hahaha!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar