tisdag 8 maj 2012

Inte som planerat...

Aldrig har jag varit med om att nagellack sitter så bra som det har gjort nu senast!! 5 dagar utan minsta lilla flaga!!! När jag så skulle ta bort det så satt det så bra att min vanliga remover inte ens funkade utan jag fick gå på acetonet!! Detta resulterade såklart i att lösnaglarna rök. Och så när det blev dags för ny lackning så sitter jag i ett mörkt rum och ser på en mycket intressant hockeymatch! Resultatet blev därefter och därför tänker jag inte fota ikväll! :-D Hittade inte mitt second nail, så det fick bli ett vanligt bas/top från IsaDora. Sedan Pink Cadillac i 2 lager toppat med Kelly rosa med glitter på spetsarna..  Jättenöjd med färgkombinationen, men resultatet hade ju kunnat vara bättre. Inte alls nöjd med mina naturliga korta naglar.... Tack och lov fanns Seche vite där det skulle i burken åtminstone, så glansiga och fina naglar kommer jag att ha :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar