torsdag 10 maj 2012

Den som väntar på nåt gott...

Jag väntar på paket!!!
Vi gick ihop ett gäng tjejer och beställde lack och smink från USA och UK, för att samsas om frakten som ibland kan bli rätt hög eftersom lack väger en del...

Jag väntar just nu paket från:

  • Head2ToeBeauty.com (Lack från China Glaze och Color Club)
  • BeautyJoint.com (Lack från NYX, LA Girl, KLEANCOLOR och Wet N Wild + Smink)
  • BuyMeBeauty.com (Smink från tex L'Oreal, Maybelline, Max Factor, Sally Hansen och Rimmel + Lack från Sally Hansen och Revlon)
  • Eyeslipsface.se (Smink, smink, smink!!! Och så nåt litet lack här och där!! ;-) Bra smink till helt oförståeligt billiga priser! De har också mineralsmink men det har jag inget själv så jag kan inte bedöma det! GÅ IN HÄR OCH PROVA!!!) Detta är egentligen bara en svensk sida för en Brittisk leverantör. Originalet är amerikanskt det med.

Dessutom väntar jag på en handfull leveranser från EBay som nog lär ta sin tid eftersom dom ska åka båt eller buss eller nåt annat konstigt från andra sidan jordklotet innan de kommer fram. Här är det paletter och borstset som är beställt!

Det känns som att det är julafton på gång!! :-) Spännande att gå in på trackingkoderna och se var paketen befinner sig. Ännu mer spännande att se vilka vägar ett paket egentligen tar från ett ställe till ett annat. Inte helt väntat ibland! :-)

2 kommentarer:

  1. Har du provat något smink/lack från Elf innan? Dom har ju väldigt bra priser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har några få produkter hemma, bara för att prova. Jag tycker dom är riktigt bra. Viss märker jag skillnad mot en del av mina L'Oreal till exempel, men jag tycker inte att jag har råd att ha L'Oreals ögonpennor eller ögonskuggor tex i varenda färg jag vill ha, så där är ELF ett kanonbra substitut!

      Radera