måndag 30 juli 2012

Zoya Robyn - Lackat för 4-årskalas!

Nej, den här lackningen är inte direkt bra... Lika bra att jag säger det med en gång så får vi det ur världen. Min stora pojk hade fyraårskalas igår och självklart måste jag ha ett lack som passar klänningen jag hade på mig. 

Fastnade för Zoyas Robyn, och tänkte att eftersom Zoya brukar vara så bra så behöver jag inte testa först. Men oj så ojämn formulan var! Den var rinnig, täckte dåligt, och det blev ojämnt på naglarna. Jag tog 2 lager och sedan seche vite. Jag fick korrigera rätt mycket för att lacket rann ut från naglarna... Färgen är jättefin, åt det dova hållet och 2 lager täckte bra trots ojämnheten i formulan. Ytan är blank tack vare seche vite, och lacket får stå kvar i hyllan tills jag har utvärderat mina andra lack i liknande färg.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar