söndag 15 juli 2012

Vilande naglar och lackförsäljning på Tradera

Mina naglar genomgår lite väl behövd vård, samtidigt som jag far på semestertripp med barnen. Därför kommer det nog att vara lite sporadiskt med inlägg den närmsta tiden!

Just nu pysslar jag väldigt mycket med att gå igenom, testa och utvärdera lack jag har köpt och lägger ut mycket lack på Tradera som inte riktigt faller just mig i smaken eller som är för lika lack som jag redan har hemma! jucea heter jag där, ta gärna en titt.

Ikväll har jag faktiskt lackat trots vårdpausen! Var tvungen att testa ett par lack helt på riktigt för att utvärdera om de var min stil eller inte. De låg i sälj-lådan, men sen fick jag full ångest när jag såg de skitsnygga hologlittren bara ligga där och skimra åt mig!! Sååååå snyggt, även om jag nog hade fel bas till lacken... Men är det min stil? Nej inte riktigt... Vi får se, det får fortsätta vara ett frågetecken än så länge. 

Tage, min alldeles egna lilla princessa (ja, han är en pojk-princessa, take it or leave it) är nu drygt 2.5 år, och överförtjust i allt som glittrar, glimmar, har fina lysande färger osv. Han skulle älska det här lacket!!! Jag har inte ens några bilder att visa. Kamerabatteriet är slut och reservkameran nedpackad inför en fjällentripp som maken åker på imorrn. Det dyker nog upp förr eller senare! Jag har en känsla av att om Tage ser det i sälj-lådan så kommer det bli ramaskri här hemma! Kanske bäst att behålla det?? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar