tisdag 3 juli 2012

Dagens sminkning

Det var ett tag sedan jag visade nåt smink nu.
Idag är det inget speciellt. Det är Mascara från L'oreal, ögonpenna från LA Girl eller Colors (?) och ögonskuggor från mina Thaipaletter, blå över hela och sedan toppat med en härligt havsgrön runt insidan av ögonen. Det syns tyvärr inte så bra på bilden, men desto bättre i verkligheten iaf!! Rouge från L'oreal är det visst också.

Jag matchar idag med en lätt stentvättad jeansklänning.

Jag har inget på läpparna idag. Det är helt hemskt! Fick en allergireaktion i helgen, troligtvis till ett läppstift jag testade, och svullnade upp så jag såg ut som en Hollywoodfru... Inget kul alls!! Nu håller det på att läka så nu får jag tåla att vara utan läppmakeup ett tag... Än mer anledning att dra på lite mer färg runt ögonen! ;-)

Som ni ser har jag också fått tillbaka min äkta hårfärg, även om den är långt ifrån äkta på bilderna! ;-) 4 avfärgningar och en färgning tog det, men det var iaf värt att testa... Vet inte om jag gillar detta eller det mörka bäst. Troligtvis det mörka...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar