onsdag 4 juli 2012

ColorClub Yum Gum, en härligt rosa men kladdig upplevelse!

Jag får börja dagens inlägg med att beklaga mig över blogspots förmåga att sabba bilder! jag har försökt föra över de här bilderna typ 20 ggr nu och det blir alltid fel på färgskalor, distortioner osv... Jag ger upp och är glad att ett par av bilderna visar korrekt färg! Hade från början 7 bilder på det här lacket men ni får hålla till godo med tre.

Dagens lack är ColorClub Yum Gum. Det är precis som det låter ett helt otroligt underbart tuggummirosa lack med svagt svagt svagt drag åt korall, neonigt lysande och självklart luktar det tuggummi!! :-D Kan det bli bättre??

Ja, formulan var lätt rinnig och det var svårt att pricka rätt och få bra täckning på nageln utan att slabba vid sidan tyckte jag! Jag hade tyvärr också en hel del torra eländigheter på nagelbanden och fingrarna som jag inte har hunnit ta tag i tidigare idag, Kuren ska få sitta i över natten så hoppas jag att det är bättre imorgon! De suger ju alltid ut lack i skåror och det HATAR jag... Vad skulle jag göra utan korrektionspenna??

Hade lacket varit lättmålat hade det varit en femma på det här, och jag hade nästan kunnat ha det för evigt!!(iaf när jag är på mitt rosa humör!! ;-) ) Idag får det bli en 3.5/5, för målningen blev helt enkelt inte snygg. Flaskan får nog stå på glänt en vecka så får vi omvärdera sen!

Bild nr 2 visar lacket mest korrekt, fast jag saknar helt den där varma hinten mot korall på bilderna!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar