söndag 1 juli 2012

Gina Azure blue + Zoya Maise

Under min tjejtripp till Borås fick jag möjlighet att köpa Ginas lack, som jag inte har kunnat få tag på här hemma. En riktigt fin samling färger, och först ut att testas blev Azure blue. 

Precis som namnet säger är det en azurblå färg. Riktigt bra egenskaper, men den här gången fick jag naglarna målade av min kompis, så jag kan inte utvärdera formulan helt korrekt. 

Jag använde lacket som bas för att kunna testa min nyinköpta Zoya Maise, och dom passade väldigt bra ihop! Zoyalacket är som väntat riktigt bra och riktigt snyggt, men jag ser inte de där riktiga holoegenskaperna som man hade hoppats på. Nevertheless ett riktigt snyggt lack som sagt!

På bilderna 2 lager Azure blue och sedan 2 lager Maise, man fick nästan dutta lite för att få loss rätt mängd glitter från penseln.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar