måndag 2 juli 2012

IsaDora Pink Cadillac + KleanColor Holo Pink

IsaDora Pink Cadillac har jag visat tidigare på bloggen, så här kommer inga bilder på bara det lacket. Idag fick det agera bas till mitt nyinförskaffade KleanColor Holo Pink.

Holo Pink är ett riktigt fint lack!! Perfekt formula, fin färg, fint glitter om än inte så Holo som man hade kunnat förvänta sig med tanke på namnet. Jag hade det som partylack under helgen och det blev uppskattat av dom som såg det också! Riktigt snyggt på dansgolvet var det! :-)

Hade lacket inte hetat Holo hade det nog fått bättre betyg. Men med tanke på namnet så förväntar man sig bättre holoeffekt och inte bara holotonat glitter. Trots detta är det en klar favorit hos mig! Hoppas att de andra lacken i samma serie är lika bra!

Betyg 4/5







1 kommentar:

  1. Fint! Åh vad jag lääängtar efter mina Klean :-) hihi.

    SvaraRadera