fredag 10 augusti 2012

Holo-fredag, och I'm in love!!!!!

Ok, jag har tvekat på depends hololack länge länge nu. Ett sånt pyttigt lack för sån stor peng, nej inte min grej. Men igår slog jag till. OJ OJ OOOOJJJ!!!! Jag funderar över om jag någonsin vill bära ett annat lack igen!!??

Nr 2036 (lite tråkigt att de inte har namn!!) var först ut och det blev en riktig fullträff. Helt underbara regnbågar, jättebra täckning, gör mina naglar hårda och fina och det sitter jättebra trots duschar, hårfärgning, diskning och lek med barn!!!

Nu blir det bilder:









4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Visst är det! Och så bra det sitter!! Jag funderar på att lacka över mina franskbyggda naglar och bara låta lacket sitta i en evighet :-D

      Radera
  2. Depends hololack har faktiskt namn,dom står bara inte på flaskan. Man får tyvärr googla :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen, jaha... Då får jag försöka ge mig på det då... :-)

      Radera