tisdag 14 augusti 2012

Åter till vardagen...

Om ni tycker att det är lite sporadiskt med inlägg så kan jag abra skylla på att livet nu har återgått till det normala, dvs jobb, nattningar av barn och allt annat sånt där som kräver tid till vardags. Dessutom har kameran i det stora gett upp med att visa korrekta färger i den blå/lila färgskalan så det är inget kul att fota lack just nu eftersom jag mestadels använder just blå lack för tillfället.

Idag har jag dock ett nytt depend holo, och det finns fotat och redo att läggas ut. Ikväll kanske! :-)

Lämna gärna en kommentar när ni är här, och länka gärna till er bloggadress så att jag kan kika in hos er också!

2 kommentarer:

  1. Åh nu blir jag nyfiken!!!
    Vilket??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Depend Holo 2033, Ocean Blue :-) Och nu finns det bloggat!

      Radera